DEKOR IN BOX

természetközeli esküvői dekoráció

Hullahopp karika, mint esküvői dekor
Esküvő előtt a vékony derékért, az esküvőn a látványos dekorért imádjuk!

Előre teljesen értelmezhetetlennek tűnhet a hullahopp karika a bérelhető esküvői dekorációs csomagunkban. Mit keresnivalója lehet egy hullahopp karikának egy esküvőn? Hát kérem, lehet akár a legnagyobb éke is! Szegény karika nem érdemli meg az előítéletek, de megértem, ha kételkedsz, bízom benne, hogy a bejegyzés végére mindenki belátja rejtett tehetségeit ennek a  méltatlanul kevés figyelmet kapott sporteszköznek. 

Hullahopp karika

A fa hullahopp karikámban rejlő lehetőségeket én is csak a megvásárlása után néhány évvel láttam meg, amikor az esküvői dekor gondolatával kezdtem el játszani. ( Dekor in box facebook oldal: itt )
Én kifogyhatatlannak látom a benne rejlő lehetőséget, most ezt szeretném megmutatni Nektek inspiráció gyanánt.

A kedvenc megoldásom, ahogy a leggyakrabban mi is felhasználjuk a dekorálásnál, a virágdíszítés. Egyszerűen csak az egész karikát, vagy egy részét feldíszítem virágokkal, és zöldekkel. érdemes ebbe is valamiféle logikát, koncepciót vinni. Egy „kupac virág” hangsúlyos elemként, majd tőle két irányba zöldek, sosem rossz döntés. :) Fontos, hogy olyan növényeket válasszunk, amik tartósak, nem hervadnak el egy-két óra elteltével. Ilyen zöldek a borostyán, az eukaliptusz, a ruszkusz. Virágok pl. a rózsa, hortenzia, krizantém. A rögzítésnél ügyeljetek, hogy ne látsszon ki a kötözőanyag, ezért rétegekben érdemes feltenni a zöldeket középről, kifelé haladva. Rögzítéshez vékony drótot, vagy háztartási/kertészeti boltokban kapható kis hajlítható, vékony műanyag csíkokat ajánlok.

A feldíszített karika kerülhet üres falfelületek elé, a szertartásnál az anyakönyvezető mögött is jól mutat, fellógatható nagy ablakokba, szabadtéren fára. Utóbbinál érdemes két ponton rögzíteni, hogy ne forogjon el

2_1.jpg 

1.jpg

Ezt a vonalat lehet még újragondolni: a feldíszített karika díszíthető közös  képekkel, ha a karika közé szatén, s, vagy selyem szalagot feszítetek, majd arra kétoldalú ragasztóval rögzítitek a fotókat. 

 

Ha a naturális fa szín nem illik a koncepciótokba, könnyedén lefesthetitek vagy bevonhatjátok a karikát.
Én nem vagyok a lufik híve, de aki kicsit bohémebb, játékosabb esküvőt tervez, a hullahopp karikával a kis lufik is jól mutattak. 

Fotók: Pinterest

A dekorcsomag bérléséről vagy teljes dekorációról további információk: 
DEKOR IN BOX FACEBOOK

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dekorinbox.blog.hu/api/trackback/id/tr8114123299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

DEKOR IN BOX

Teljes esküvői design, dekoráció, virágdekor, és dekorációs csomag bérlés.

Friss topikok

  • takacsveca93: Gyönyörű dekorációk, pár nagyon emlékeztet olyasmire, amit a Pepcoban is láttam. Folyton követem a... (2018.08.20. 13:04) A bérelhető csomag elemei
süti beállítások módosítása