DEKOR IN BOX

természetközeli esküvői dekoráció

Régi földgömbből esküvői dekor

A Bérelhető esküvői dekorációs csomagunk új taggal  bővült.  :) Mától egy új életet kapott földgömb is díszítheti a párok nagy napját. 
Gondoltam, megmutatom Nektek, hogyan készítettem el, ha esetleg Ti is szeretnétek hasonlót.  Itt már írtam róla, miért jó, ha az esküvői dekorációt bérlitek, most újabb ponttal bővült a sor: nem lesztek nyakig festékesek, és nem megy el egy napotok. :) Na de, lássuk, hogy született meg a nagy mű.

Mivel sajnos én otthon már nem találtam régi földgömböt, felkutattam a jófogást, ott ütöttem le egyet. Szerencsére ezt a típust könnyen szét lehetett szedni. Elválasztottam a gömböt a tartójától, míg lefestettem a műanyag tartóját. 

gomb.jpg

A műanyag állványt a dekorációs csomaghoz harmonizáló antikos arany színűre szerettem volna varázsolni. Ehhez egy festékboltban találtam meg a legjobb eszközt, egy felnispray-t. Hát felnit még életemben nem festettem, egyáltalán ki fest aranyra felnit? Miért létezik ilyen termék egyáltalán? Na mindegy is, a lényeg, hogy erre a célra tökéletes volt. Festés előtt zsír- és portalanítani kell a műanyagot, és kizárólag szabadtéren szabad fújni! Tegyetek alá újságpapírt, hogy a járólap és a járda se legyen arany. 10 centiről, egyenletes mozdulatokkal, fújtam le két rétegben. Ezt tényleg egyenletesen csináljátok, mert megfolyik a festék, és nem lesz szép.

Fehérre szerettem volna lefesteni a gömb felületét. Ehhez előszöz fehér, víz bázisú akrill festéket választottam, és két rétegben lefestettem a saját állványán, így könnyebben tudtam körbefesteni. A végeredmény viszont elég csíkos lett. A képen még az egyrétegű festést látjátok, két réteg után egyenletesebb lett, de még mindig csíkos, hiába használtam puhább ecsetet. Ezért végül még egy rétegben akrilspray-t használtam. Lehet, hogy önmagában ez is elég lett volna, de azért a spray-nek nem annyira erős a fedése, mint a sima festéknek. Hogy egyenletesen körbe tudjam fújni, egy dróton rögzítettük a teraszon. Egy nap kellett, míg ez a 4 réteg festék megszáradt. 

Aztán jött a legnehezebb rész, a szöveg. Miután eldöntöttem, mit szeretnék ráírni, ( angolul annyival jobban hangzanak ezek a mondatok) egy papíron megrajzoltam a szöveget, megterveztem a kalligrafikus betűtípust. 
Aztán előrajzoltam a gömbön egy vékony ceruzával nagyon halványan: "A legszebb utazás most kezdődik." 
Két vastagságú Akrilfilcet használtam, ezt hobbyboltokban be tudjátok szerezni. 

 

ggg.jpg
Hát így készült. :) Nehezen fotózható egyben a szöveg, talán legközelebb picit kisebbet írok majd rá. :)
A képeken található összes elem része a bérelhető a csomagnak. A bőrönd is új családtag.  
Egy-egy ilyen különleges, mutatós darab nagyon fel tudja dobni a dekorációt. Szerintem az ilyen apró, érdekes részletektől lesz egy dekoráció igazán személyes és szemet gyönyörködtető. :)

Hozzávalók:

Földgömb, használtan  - 1000 Ft
Akrilfesték - 1500-3000 Ft- mérettől, márkától függően
Akrilspray - 1600 Ft 
Felnispray - 1990 Ft
Akrilfilc - 1490 Ft / db

Hogy tetszett ez a bejegyzés? Szeretnétek még ilyen DIY projekt leírásokat? Jelezzétek egy like-al, megosztással!  <3 

Ha nincs kedved elkészíteni, és a bérelhető dekorációs csomag részeként szeretnéd, hogy sok más szépség mellett a nagy napotok dísze legyen ez a földgömb is, less be a Facebook és Instagram oldalunkra. ;)

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dekorinbox.blog.hu/api/trackback/id/tr9614006598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

DEKOR IN BOX

Teljes esküvői design, dekoráció, virágdekor, és dekorációs csomag bérlés.

Friss topikok

  • takacsveca93: Gyönyörű dekorációk, pár nagyon emlékeztet olyasmire, amit a Pepcoban is láttam. Folyton követem a... (2018.08.20. 13:04) A bérelhető csomag elemei
süti beállítások módosítása